Tisdag

Kom precis hem, har jobbat och haft simskola. Det var roligt och kändes bättre nu efter simlärarkursen. Man hänger med och förstår allt bättre nu :) Igår kväll kollade jag och min älskade Kenny på filmen Precious. Den var bra men väldigt sorglig. Man undrar ju vad det finns för sjuka människor! Usch! Vi måste fixa våran bärbara dator, så jag kan göra bloggen lite finare och lägga in lite kort och så. Nu bloggar jag med Ipaden och det är rätt trist. Ja ja nu ska jag slappa lite och fixa här hemma, sen ner på stan och köpa så vi kan laga mat och skicka tillbaka lite hm kläder jag fick hem i veckan. Jag fick hem en massa fint också som jag tänker behålla :) jag vill ha vår och sommar nuuu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0