Fredag

Så skönt! Idag hoppade jag in och jobbade 7-14 efter det åkte jag med min kära pappa till syster Nettan och barnen, där åt vi våfflor, mums! Sen kom Kenny och hämtade mig och Alva, Alva sover hos oss inatt, myyyys :) vi har ätit varma mackor och ligger just nu i soffan och som sagt myser till tvn, lets dance bland annat. Kenny min skatt ligger och halvsover i sängen redan nu tror jag? :p ska gå in och kika, förstår honom. Jag börjar klia mig i ögonen nu med hihi. Alva är avundsjuk och vill skriva några rader nu, här kommer hon: mamma är på jobet. Nu pappa och Hugo är Häma och Myser jag är hos Carro . Vilken sötnos hon är Alva va :) Vi ses! Hoppas ni alla har en underbar helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0