Blogga!

Nu är det dags för mig att börja blogga :) Välkomna :) Idag är jag ledig och det var väl behövt. Har nämligen gått simlärarutbildning i veckan, ons-sön! Det var jätte kul och intressant men trött blev jag både i kropp och huvud. Det var skönt att få sova ut lite idag med andra ord. Imorgon jobbar jag och har simskola :) Just nu sitter jag hemma hos mig och umgås med Emelie och Tessan efter att vi gått en tur på stan och ätit lite lunch på Paus :) Min älskade Kenny har kräkts hela dan idag, vi som hade maginfluensa för ett tag sedan :( usch! Om det inte är plankan vi åt igår? Jajamen hoppas han blir bättre snart :) Nu ska jag fortsätta umgås mer med tjejerna kanske loggar in något senare sen och skriver några rader, jag ska se filmen Precious ikväll. Verkar jätte bra, jag kommer säkert fälla några tårar. Hoppas ni har en bra dag alla! Love/Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0