Måndag

Idag klev jag upp kl 06:00 och åkte till min kära syster i smedby och har varit barnvakt åt älskade lilla sötnosen Hugo :) Tessan sov hos inatt och följde med :) jag har precis lagt honom för en liten sov stund. Han är så go, han har ju nyligen börjat sova i en vanlig säng (växa säng) så jag mig brevid honom och pussa honom och sen låtsas sov jag, han böka och myste ca 5 min sen slockna han direkt det Goa lilla vild charmtrollet :) ska fika lite nu, Alva kom hem från skolan för en liten stund sedan :) Ikväll ska jag och min älskade Kenny mysa med pasta sallad ifrån paus och med aritsocats på tv:n, den filmen var ett tag sedan eller vad säger ni? ;) så gullig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0